From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Szmydt do 10 maja jest jeszcze na urlopie
Date: Thu, 9 May 2024 10:33:25 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 9 May 2024 08:33 UTC

- W odpowiedzi na pytanie, czy do NSA wpłynęła rezygnacja sędziego WSA
Tomasza Szmydta ze stanowiska sędziego, uprzejmie informuję, że do dnia
dzisiejszego do Kancelarii Prezesa Naczelnego Sądu Administracyjnego nie
wpłynęło pisemne oświadczenie o zrzeczeniu się urzędu - informuje
Wirtualną Polskę Jarosław Czarnota z Wydziału Informacji Sądowej NSA.

Przypomnijmy: Szmydt od 22 kwietnia do 10 maja "przebywa na urlopie
wypoczynkowym". Formalnie nadal pełni więc funkcję sędziego w Polsce i
korzysta ze wszystkich przywilejów, włączając w to wynagrodzenie.

https://wiadomosci.wp.pl/szmydt-nadal-formalnie-sedzia-zadne-pismo-nie-wplynelo-7025616788741088a

prawnik
7 min. temu
na razie tylko poprosił o azyl, wszystko inne to pomówienia

Pati
5 min. temu
Jeden służy sąsiadom zza Odry a drugi na Wschodzie . Jeden drugiemu
warty, Jest Szmydt na urlopie i może do pracy wrócić . Kto mu zabroni
kochać Rosjan i Białorusinów ?

Re: Szmydt do 10 maja jest jeszcze na urlopie

<v1j1en$m6lg$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.org/interests/article-flat.php?id=84614&group=soc.culture.polish#84614

From: nostradamus@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 9 May 2024 10:33:25 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 9 May 2024 17:34 UTC

W dniu 09.05.2024 o 10:33, Nostradamus pisze:
> [...]
> Jeden służy sąsiadom zza Odry a drugi na Wschodzie . Jeden drugiemu
> warty, Jest Szmydt na urlopie i może do pracy wrócić . Kto mu zabroni

Ebk
5 min. temu
Nazwano go szpiegiemale czy był nim?WRosji był Segal,Depardieu ,nie
słyszałam nic o szpiegostwie.Jak udowodni się Szmydtowi szpiegostwo to
wtedy można mówić ,że jest szpiegiem.Dużo hałasu,a nic nie wiadomo.

reforma
7 min. temu
Patologia polskiego prawa. Kto z tym zrobi porządek ? Niech teraz
uchwałą Sejmu zadecydują i wyślą Sienkiewicza z "karkami" .

interests / soc.culture.polish / Szmydt do 10 maja jest jeszcze na urlopie

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor